3o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
  • Αρχική
  • Το σχολείο μας
    • Γενικά
    • Ενημέρωση Γονέων
    • Σύλλογος Γονέων
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα
  • Εκπαιδευτικό προσωπικό
    • Διευθυντής
    • Υποδιευθυντής
    • Δάσκαλοι
    • Ειδικότητες
  • Υποδομή
    • Αθλητικές Εγκαταστάσεις
    • Αίθουσα Εικαστικών
    • Αϊθουσα Ξένων Γλωσσών
    • Αϊθουσα Πολλαπλών Χρήσεων
    • Αίθουσα Σίτισης
    • Εργαστήριο Πληροφορικής
  • Δραστηριότητες
    • Αθλητικές
    • Εθνικές Επέτειοι/Γιορτές
    • Εικαστικά
    • Εκδρομές
    • Εκπαιδευτικές
    • Επισκέψεις
    • Θεατρικές
    • Περιβαλλοντικές
  • Προγράμματα
    • Προγράμματα 2013-2014
      • Αγωγή Υγείας
      • Σχέσεις Μαθητών
      • Φιλαναγνωσία
  • Ανακοινώσεις
  • Επικοινωνία
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Το Blog μας

  • Το Blog του σχολείου μας

Εκπαιδευτικό υλικό

  • Δημοτικό
    • Πρώτη Δημοτικού
    • Δευτέρα Δημοτικού
    • Τρίτη Δημοτικού
    • Τετάρτη Δημοτικού
    • Πέμπτη Δημοτικού
    • Έκτη Δημοτικού

Εργασίες

  • Σχολικό έτος 2010-2011
  • Σχολικό έτος 2011-2012

Βιβλίο επισκεπτών

  • Αφήστε τα σχόλιά σας!

Επιστημονικά άρθρα

  • Επιστημονικά άρθρα

Πρόσφατα άρθρα

  • ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ
  • Εκπαιδευτική ημερίδα σχολείων
  • ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 2022-23
  • ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΑ

 

  • Σύνδεση διαχειριστή
  • Εκτεταμένη διαχείριση

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

postdateiconΤρίτη, 10 Μάιος 2022 20:12 | postdateiconΤελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 10 Μάιος 2022 20:20 | PDF | Εκτύπωση | E-mail

Αγαπητοί γονείς

Σας προσκαλούμε σε εκδήλωση την Πέμπτη 12/5/2022 και ώρα 18:00 με θέμα:

Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω;

 

Είναι ένας προβληματισμός που θέτουμε στα παιδιά κάθε ηλικίας προσπαθώντας να ανιχνεύσουμε τα επαγγελματικά τους ενδιαφέροντα.

 

Ø  Πόσο έτοιμοι είμαστε να συμβάλουμε στις επαγγελματικές επιλογές ενός παιδιού που βρίσκεται στο δημοτικό ή και σε μεγαλύτερες τάξεις;

Ø  Ποιος ο ρόλος του γονιού και του εκπαιδευτικού;

 

Προσκεκλημένη εισηγήτρια: 

Ελισάβετ Γεωργίου Εργασιακή ψυχολόγος, Career coach, Ψυχοθεραπεύτρια.


Μαζί θα συζητήσουμε και θα προβληματιστούμε για το πως θα στηρίζουμε τα παιδιά στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε. 

v  Με ποια κριτήρια επιλέγω ένα επάγγελμα;

v  Τι προσόντα πρέπει να έχει κάποιος για να γίνει καλός επαγγελματίας;

v  Τι πρέπει να έχει καταφέρει κάποιος για να είναι επιτυχημένος;

v  Τι πρέπει να έχει καταφέρει κάποιος για να είναι ευτυχισμένος; 

Εκπαιδευτική ημερίδα σχολείων

postdateiconΠαρασκευή, 08 Απρίλιος 2022 05:49 | PDF | Εκτύπωση | E-mail

Εκπαιδευτική ημερίδα σχολείων

 

                                                                                                                                                          Παρασκευή 8 Απριλίου 2022

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

10.00 – 10.10:    Χαιρετισμοί από τους/τις Διευθυντές/ντριες των Σχολείων.

10.10 – 10.30:    7ο Δημοτικό Σχολείο Αρτέμιδας, τάξη: Ε2      

  1. vΜαθαίνουμε για τις Πλημμύρες.

10.30 – 10.50:    Σύγχρονα Εκπαιδευτήρια Μάνεση, τάξη: Στ1

  1. vΜιλάμε για το Περιβάλλον, την Κλιματική Αλλαγή και τα Απειλούμενα Είδη.

10.50 – 11.10:    8ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου, τάξη: Στ2

  1. vΣτον καιρό της Πανδημίας.

11.10 – 11.30:    Σύγχρονα Εκπαιδευτήρια Μάνεση, τάξη: Στ2

  1. vΜιλάμε για τον Πόλεμο και την Ειρήνη.

11.30 – 11.50:    3ο Δημοτικό Σχολείο Άργους, τάξη: Στ2

  1. vΤο σχολείο της Διαφορετικότητας και της Συμπερίληψης.

11.50– 12.00:     Κλείσιμο ημερίδας

ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ

postdateiconΤετάρτη, 30 Μάρτιος 2022 08:01 | PDF | Εκτύπωση | E-mail

 

Αγαπητοί γονείς

 

Με αφορμή τις καταιγιστικές εξελίξεις των τελευταίων εβδομάδων, η Υπηρεσία Παιδιών και Εφήβων της Α΄ Ψυχιατρικής Κλινικής του ΕΚΠΑ στο Αιγινήτειο Νοσοκομείο προετοίμασε οδηγίες σχετικά με το πώς να μιλήσουμε στα παιδιά μας για τον πόλεμο. 

 

Εκ μέρους της συγγραφικής ομάδας, σας προωθώ τις οδηγίες ελπίζοντας να σας φανούν χρήσιμες.

Οδηγίες για τα παιδιά σχετικά με τον πόλεμο

.
ΕΚΘΕΣΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
• Προστατεύουμε Προστατεύουμε Προστατεύουμε Προστατεύουμε Προστατεύουμε Προστατεύουμε τα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά και τους εφήβους εφήβους από την την υπερβολική υπερβολική υπερβολική υπερβολική υπερβολική υπερβολική έκθεση έκθεση έκθεση έκθεση σε ειδήσεις ειδήσεις ειδήσεις ειδήσεις ,εικόνες εικόνες εικόνες εικόνες και πληροφορίες πληροφορίες πληροφορίες πληροφορίες σχετικά σχετικά σχετικά σχετικά με τον πόλεμο πόλεμο πόλεμο πόλεμο .Αποφεύγουμε Αποφεύγουμε Αποφεύγουμε Αποφεύγουμε Αποφεύγουμε Αποφεύγουμε την την απευθείας απευθείας απευθείας απευθείας έκθεση έκθεση παιδιών παιδιών παιδιών παιδιών παιδιών παιδιών μικρότερης μικρότερης μικρότερης μικρότερης ηλικίας ηλικίας ηλικίας ηλικίας ηλικίας στη ροή των ειδήσεων ειδήσεων ειδήσεων ειδήσεων .Συμβουλεύουμε Συμβουλεύουμε Συμβουλεύουμε Συμβουλεύουμε Συμβουλεύουμε κατάλληλα κατάλληλα κατάλληλα κατάλληλα κατάλληλα κατάλληλα τους εφήβους εφήβους μεγαλύτερης μεγαλύτερης μεγαλύτερης ηλικίας ηλικίας ηλικίας ηλικίας ηλικίας υπέρ υπέρ μιας μιας μιας ελεγχόμενης ελεγχόμενης ελεγχόμενης ελεγχόμενης έκθεσης έκθεσης έκθεσης σε πληροφορίες, πληροφορίες, πληροφορίες, πληροφορίες, ιδιαίτερα ιδιαίτερα ιδιαίτερα ιδιαίτερα στο περιβάλλον περιβάλλον περιβάλλον περιβάλλον περιβάλλον του διαδικτύου, διαδικτύου, διαδικτύου, διαδικτύου, διαδικτύου, διαδικτύου, από από μέσα μέσα ενημέρωσης, ενημέρωσης, ενημέρωσης, ενημέρωσης, την την αξιοπιστία αξιοπιστία αξιοπιστία αξιοπιστία αξιοπιστία αξιοπιστία αξιοπιστία και ασφάλεια ασφάλεια ασφάλεια ασφάλεια των οποίων οποίων οποίων οποίων θα έχουμε έχουμε προηγουμένως προηγουμένως προηγουμένως προηγουμένως συζητήσει συζητήσει συζητήσει μαζί μαζί .
• Ωστόσο, Ωστόσο, Ωστόσο, ενημερώνουμε ενημερώνουμε ενημερώνουμε ενημερώνουμε ενημερώνουμε ενημερώνουμε τα παιδιά και τους τους τους τους εφήβους εφήβους εφήβους με σύντονο σύντονο σύντονο σύντονο για την την ηλικία ηλικία ηλικία ηλικία τους τους τους τους τρόπο τρόπο τρόπο τρόπο σχετικά σχετικά σχετικά με τα πραγματικά πραγματικά γεγονότα γεγονότα γεγονότα γεγονότα .Τα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά αντιλαμβάνονται αντιλαμβάνονται αντιλαμβάνονται αντιλαμβάνονται αντιλαμβάνονται αντιλαμβάνονται αντιλαμβάνονται πολύ πολύ πολύ νωρίς νωρίς την την αγωνία των των γονέων γονέων τους και την την διάχυτη διάχυτη διάχυτη διάχυτη ανησυχία ανησυχία ανησυχία ανησυχία ανησυχία που που επικρατεί επικρατεί επικρατεί στο περιβάλλον περιβάλλον περιβάλλον περιβάλλον περιβάλλον τους, ακόμη ακόμη ακόμη και και όταν όταν επιλέγουν επιλέγουν επιλέγουν επιλέγουν επιλέγουν να σιωπούν σιωπούν σιωπούν σιωπούν .Επιλέγουμε Επιλέγουμε Επιλέγουμε Επιλέγουμε Επιλέγουμε Επιλέγουμε λοιπόν λοιπόν λοιπόν λοιπόν λοιπόν λοιπόν μια μια μια κατάλληλη κατάλληλη κατάλληλη κατάλληλη κατάλληλη στιγμή στιγμή στιγμή προκειμένου προκειμένου προκειμένου προκειμένου προκειμένου προκειμένου προκειμένου καταρχάς καταρχάς καταρχάς να ρωτήσουμε ρωτήσουμε ρωτήσουμε ρωτήσουμε ρωτήσουμε τα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά τι γνωρίζουν γνωρίζουν γνωρίζουν γνωρίζουν ήδη ήδη ήδη και έπειτα έπειτα έπειτα έπειτα να εξηγήσουμε εξηγήσουμε εξηγήσουμε εξηγήσουμε σε απλή απλή και κατανοητή κατανοητή κατανοητή κατανοητή κατανοητή γλώσσα γλώσσα γλώσσα σύνθετες σύνθετες έννοιες έννοιες έννοιες έννοιες .Αποφεύγουμε Αποφεύγουμε Αποφεύγουμε Αποφεύγουμε την την χρήση χρήση εκφράσεων εκφράσεων εκφράσεων (π .χ.«καλός»/ «καλός»/ «καλός»/ «καλός»/ «καλός»/ «κακός» «κακός» «κακός» «κακός» κτλ .)που που μπορεί μπορεί μπορεί να αυξάνουν αυξάνουν αυξάνουν αυξάνουν τον κίνδυνο κίνδυνο κίνδυνο κίνδυνο κίνδυνο αποκλεισμού αποκλεισμού αποκλεισμού αποκλεισμού συγκεκριμένων συγκεκριμένων συγκεκριμένων ομάδων ομάδων ομάδων ομάδων ή φαινομένων φαινομένων εκφοβισμού εκφοβισμού εκφοβισμού εκφοβισμού .
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΦΡΑΣΗ
• Βοηθούμε Βοηθούμε Βοηθούμε τα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά να βρουν βρουν βρουν αποτελεσματικούς αποτελεσματικούς αποτελεσματικούς αποτελεσματικούς αποτελεσματικούς αποτελεσματικούς τρόπους τρόπους τρόπους τρόπους να εκφράσουν εκφράσουν εκφράσουν τα συναισθήματά συναισθήματά συναισθήματά συναισθήματά συναισθήματά συναισθήματά συναισθήματά τους τους τους τους ,όπως όπως όπως το άγχος άγχος άγχος ή τον τον φόβο .Κάποιες Κάποιες φορές φορές μπορεί μπορεί μπορεί το παιχνίδι παιχνίδι παιχνίδι παιχνίδι ή η ζωγραφική ζωγραφική ζωγραφική ζωγραφική να διευκολύνουν διευκολύνουν διευκολύνουν διευκολύνουν διευκολύνουν την διαδικασία διαδικασία διαδικασία διαδικασία διαδικασία διαδικασία αυτή .Τα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά αισθάνονται αισθάνονται αισθάνονται αισθάνονται αισθάνονται ανακουφισμένα, ανακουφισμένα, ανακουφισμένα, ανακουφισμένα, όταν όταν εκφράζουν εκφράζουν εκφράζουν εκφράζουν και μοιράζονται μοιράζονται μοιράζονται μοιράζονται μοιράζονται μοιράζονται μοιράζονται τα συναισθήματά συναισθήματά συναισθήματά συναισθήματά συναισθήματά συναισθήματά τους σε ένα ασφαλές ασφαλές ασφαλές και προστατευμένο προστατευμένο προστατευμένο περιβάλλον περιβάλλον περιβάλλον περιβάλλον περιβάλλον .
• Αν και μπορούμε μπορούμε μπορούμε μπορούμε να επιβεβαιώνουμε επιβεβαιώνουμε επιβεβαιώνουμε επιβεβαιώνουμε επιβεβαιώνουμε επιβεβαιώνουμε επιβεβαιώνουμε στα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά τα δικά μας μας αισθήματα αισθήματα αισθήματα αισθήματα αισθήματα ανησυχίας ανησυχίας ανησυχίας ανησυχίας ανησυχίας ανησυχίας ή φόβου φόβου ,η έκφραση έκφραση έκφραση της της αγωνίας αγωνίας αγωνίας μας μας για τον πόλεμο πόλεμο πόλεμο πόλεμο και τις μελλοντικές μελλοντικές μελλοντικές μελλοντικές μελλοντικές μελλοντικές μελλοντικές μελλοντικές επιπτώσεις επιπτώσεις επιπτώσεις επιπτώσεις επιπτώσεις επιπτώσεις του χρειάζεται χρειάζεται χρειάζεται να γίνεται ελεγχόμενα ελεγχόμενα ελεγχόμενα και με προσοχή .Τα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά παρατηρούν παρατηρούν παρατηρούν παρατηρούν παρατηρούν τις συμπεριφορές συμπεριφορές συμπεριφορές και τα συναισθήματα συναισθήματα συναισθήματα συναισθήματα των των ενηλίκων, ενηλίκων, ενηλίκων, ενηλίκων, ενηλίκων, ενηλίκων, ώστε ώστε ώστε να εξάγουν συμπεράσματα συμπεράσματα συμπεράσματα συμπεράσματα συμπεράσματα σχετικά σχετικά σχετικά με τρόπους τρόπους τρόπους τρόπους διαχείρισης διαχείρισης διαχείρισης διαχείρισης διαχείρισης διαχείρισης των δικών δικών δικών δικών τους συναισθημάτων συναισθημάτων συναισθημάτων συναισθημάτων συναισθημάτων σε κρίσιμες κρίσιμες κρίσιμες περιόδους περιόδους περιόδους περιόδους περιόδους .
• Ελέγχουμε Ελέγχουμε Ελέγχουμε Ελέγχουμε Ελέγχουμε συστηματικά συστηματικά συστηματικά συστηματικά συστηματικά για πιθανές πιθανές εκδηλώσεις εκδηλώσεις εκδηλώσεις εκδηλώσεις εκδηλώσεις εκδηλώσεις άγχους άγχους ή φόβου φόβου ,που που το παιδί παιδί παιδί δυσκολεύεται δυσκολεύεται δυσκολεύεται δυσκολεύεται δυσκολεύεται να λεκτικοποιήσει λεκτικοποιήσει λεκτικοποιήσει λεκτικοποιήσει λεκτικοποιήσει λεκτικοποιήσει λεκτικοποιήσει λεκτικοποιήσει λεκτικοποιήσει .Κατά Κατά την την την διάρκεια διάρκεια διάρκεια διάρκεια διάρκεια διάρκεια στρεσσογόνων στρεσσογόνων στρεσσογόνων στρεσσογόνων στρεσσογόνων περιόδων περιόδων περιόδων περιόδων περιόδων τα παιδιά, παιδιά, παιδιά, παιδιά, ιδιαίτερα ιδιαίτερα ιδιαίτερα ιδιαίτερα αυτά μικρότερης μικρότερης μικρότερης μικρότερης ηλικίας, ηλικίας, ηλικίας, ηλικίας, ηλικίας, μπορεί μπορεί μπορεί να προσκολλώνται προσκολλώνται προσκολλώνται προσκολλώνται εντονότερα στους στους στους γονείς γονείς ή να γίνονται περισσότερο περισσότερο περισσότερο απαιτητικά απαιτητικά απαιτητικά ή ευερέθιστα ευερέθιστα .Εάν Εάν τα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά σας έχουν ανησυχίες, ανησυχίες, ανησυχίες, ανησυχίες, ανησυχίες, συζητώντας συζητώντας συζητώντας μαζί μαζί τους θα μετριαστεί μετριαστεί μετριαστεί το άγχος άγχος άγχος τους .
• Παιδιά Παιδιά τα οποία οποία οποία οποία έχουν έχουν έχουν έχουν βιώσει βιώσει βιώσει ψυχοτραυματικά ψυχοτραυματικά ψυχοτραυματικά ψυχοτραυματικά ψυχοτραυματικά ψυχοτραυματικά ψυχοτραυματικά ψυχοτραυματικά ψυχοτραυματικά ψυχοτραυματικά γεγονότα γεγονότα γεγονότα γεγονότα γεγονότα στο παρελθόν, παρελθόν, παρελθόν, παιδιά που που έχουν έχουν έχουν έχουν δεσμούς δεσμούς δεσμούς δεσμούς δεσμούς με τις τις τις χώρες χώρες χώρες που που εμπλέκονται εμπλέκονται εμπλέκονται εμπλέκονται εμπλέκονται στον στον στον πόλεμο πόλεμο ή παιδιά παιδιά με γονείς γονείς γονείς στρατιωτικούς στρατιωτικούς στρατιωτικούς στρατιωτικούς στρατιωτικούς στρατιωτικούς στρατιωτικούς στρατιωτικούς στρατιωτικούς μπορεί μπορεί μπορεί μπορεί να βιώνουν ιδιαίτερα ιδιαίτερα ιδιαίτερα ιδιαίτερα έντονα συναισθήματα συναισθήματα συναισθήματα συναισθήματα συναισθήματα συναισθήματα άγχους άγχους άγχους και φόβου φόβου .Χρειάζεται Χρειάζεται Χρειάζεται να καθησυχάζουμε καθησυχάζουμε καθησυχάζουμε καθησυχάζουμε καθησυχάζουμε συχνά συχνά συχνά τα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά αυτά, να προσφέρουμε προσφέρουμε επανειλημμένες επανειλημμένες επανειλημμένες επανειλημμένες επανειλημμένες επανειλημμένες επανειλημμένες επανειλημμένες διαβεβαιώσεις διαβεβαιώσεις διαβεβαιώσεις διαβεβαιώσεις διαβεβαιώσεις διαβεβαιώσεις σχετικά σχετικά σχετικά με την την ασφάλειά ασφάλειά ασφάλειά ασφάλειά τους και να επιδιώκουμε επιδιώκουμε επιδιώκουμε επιδιώκουμε επιδιώκουμε επιδιώκουμε επιδιώκουμε επιδιώκουμε διατήρηση διατήρηση διατήρηση διατήρηση των δεσμών δεσμών δεσμών με τα σημαντικά σημαντικά σημαντικά σημαντικά σημαντικά πρόσωπα πρόσωπα .
• Σε περίπτωση περίπτωση που που παρατηρήσουμε παρατηρήσουμε παρατηρήσουμε παρατηρήσουμε παρατηρήσουμε έντονες συναισθηματικές συναισθηματικές συναισθηματικές συναισθηματικές συναισθηματικές αντιδράσεις αντιδράσεις αντιδράσεις αντιδράσεις αντιδράσεις ή δυσκολίες δυσκολίες δυσκολίες δυσκολίες δυσκολίες συμπεριφοράς συμπεριφοράς συμπεριφοράς συμπεριφοράς που που εμμένουν εμμένουν εμμένουν και και επηρεάζουν επηρεάζουν επηρεάζουν επηρεάζουν την την λειτουργικότητα λειτουργικότητα λειτουργικότητα λειτουργικότητα λειτουργικότητα λειτουργικότητα του παιδιού παιδιού παιδιού παιδιού παιδιού απευθυνόμαστε απευθυνόμαστε απευθυνόμαστε σε ειδικό ειδικό ψυχικής ψυχικής ψυχικής ψυχικής ψυχικής υγείας υγείας υγείας παιδιών παιδιών και εφήβων εφήβων εφήβων και εκθέτουμε εκθέτουμε εκθέτουμε τις ανησυχίες ανησυχίες ανησυχίες ανησυχίες ανησυχίες μας μας .
ΨΥΧΙΚΗ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ
• Προσφέρουμε Προσφέρουμε Προσφέρουμε Προσφέρουμε στα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά μια μια μια προοπτική προοπτική προοπτική προοπτική προοπτική για το μέλλον μέλλον μέλλον μέλλον μέλλον και ενισχύουμε ενισχύουμε ενισχύουμε ενισχύουμε ενισχύουμε ενισχύουμε ενισχύουμε την την την ελπίδα ελπίδα ελπίδα για γρήγορη γρήγορη γρήγορη λύση λύση της της κρίσης κρίσης κρίσης .Αναζητούμε Αναζητούμε Αναζητούμε Αναζητούμε μαζί μαζί με τα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά προηγούμενες προηγούμενες προηγούμενες προηγούμενες δικές δικές δικές δικές τους εμπειρίες, εμπειρίες, εμπειρίες, εμπειρίες, κατά κατά τις οποίες οποίες οποίες οποίες τελικά τελικά τελικά διαχειρίστηκαν διαχειρίστηκαν διαχειρίστηκαν διαχειρίστηκαν διαχειρίστηκαν διαχειρίστηκαν διαχειρίστηκαν καταστάσεις, καταστάσεις, καταστάσεις, καταστάσεις, που που αρχικά αρχικά αρχικά τους φόβιζαν, φόβιζαν, π.χ.το σκοτάδι, σκοτάδι, σκοτάδι, σκοτάδι, η πρώτη πρώτη πρώτη μέρα μέρα στο νέο νέο σχολείο σχολείο σχολείο σχολείο σχολείο κτλ .
• Αναζητούμε Αναζητούμε Αναζητούμε Αναζητούμε ευκαιρίες ευκαιρίες ευκαιρίες ευκαιρίες να διηγηθούμε διηγηθούμε διηγηθούμε διηγηθούμε διηγηθούμε διηγηθούμε στα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά θετικές θετικές θετικές ιστορίες ιστορίες ιστορίες ιστορίες προσφοράς προσφοράς προσφοράς προσφοράς και και υποστήριξης υποστήριξης υποστήριξης υποστήριξης υποστήριξης μέσα μέσα στην στην στην κοινότητα κοινότητα κοινότητα κοινότητα κοινότητα κοινότητα .Η πρόσφατη πρόσφατη πρόσφατη κρίση κρίση της της πανδημίας πανδημίας πανδημίας πανδημίας πανδημίας πανδημίας COVID -19 μπορεί μπορεί μπορεί να προσφέρει προσφέρει προσφέρει αρκετά αρκετά αρκετά παραδείγματα, παραδείγματα, παραδείγματα, παραδείγματα, παραδείγματα, όπου όπου η κοινότητα κοινότητα κοινότητα κοινότητα κοινότητα διαχειρίστηκε διαχειρίστηκε διαχειρίστηκε διαχειρίστηκε διαχειρίστηκε αποτελεσματικά αποτελεσματικά αποτελεσματικά αποτελεσματικά αποτελεσματικά διάφορα διάφορα διάφορα ζητήματα ζητήματα ζητήματα που που που προέκυψαν προέκυψαν προέκυψαν κατά την την διάρκεια διάρκεια διάρκεια διάρκεια διάρκεια διάρκεια της της κρίσης κρίσης .Επιδιώκουμε Επιδιώκουμε Επιδιώκουμε Επιδιώκουμε Επιδιώκουμε Επιδιώκουμε Επιδιώκουμε Επιδιώκουμε να εμφυσήσουμε εμφυσήσουμε εμφυσήσουμε εμφυσήσουμε στα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά αισθήματα αισθήματα αισθήματα αισθήματα αισθήματα σεβασμού, σεβασμού, σεβασμού, σεβασμού, ευγνωμοσύνης ευγνωμοσύνης ευγνωμοσύνης ευγνωμοσύνης ευγνωμοσύνης ευγνωμοσύνης και ενσυναίσθησης ενσυναίσθησης ενσυναίσθησης ενσυναίσθησης ενσυναίσθησης ενσυναίσθησης .
• Εμπλέκουμε Εμπλέκουμε Εμπλέκουμε Εμπλέκουμε Εμπλέκουμε Εμπλέκουμε Εμπλέκουμε τα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά σε δράσεις δράσεις δράσεις ανθρωπιστικής ανθρωπιστικής ανθρωπιστικής ανθρωπιστικής προσφοράς προσφοράς προσφοράς προσφοράς και αλληλοβοήθειας αλληλοβοήθειας αλληλοβοήθειας αλληλοβοήθειας αλληλοβοήθειας αλληλοβοήθειας αλληλοβοήθειας .Εξηγούμε Εξηγούμε Εξηγούμε Εξηγούμε στα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά την την έννοια έννοια έννοια έννοια αυτών των των πρωτοβουλιών πρωτοβουλιών πρωτοβουλιών και συμμετέχουμε συμμετέχουμε συμμετέχουμε συμμετέχουμε συμμετέχουμε μαζί μαζί τους τους σε δράσεις δράσεις δράσεις αλληλεγγύης αλληλεγγύης αλληλεγγύης αλληλεγγύης αλληλεγγύης αλληλεγγύης αλληλεγγύης αλληλεγγύης προς τους λαούς λαούς που που πλήττονται πλήττονται πλήττονται πλήττονται από τον πόλεμο πόλεμο πόλεμο πόλεμο πόλεμο .
• Επιδιώκουμε Επιδιώκουμε Επιδιώκουμε Επιδιώκουμε Επιδιώκουμε Επιδιώκουμε Επιδιώκουμε Επιδιώκουμε την την διατήρηση διατήρηση διατήρηση διατήρηση της της σταθερής σταθερής σταθερής καθημερινής καθημερινής καθημερινής καθημερινής ρουτί ρουτί ρουτί ρουτί νας των των των παιδιών παιδιών ,ακόμη ακόμη ακόμη ακόμη και όταν όταν αυξάνεται αυξάνεται αυξάνεται η αγωνία ή οι απειλές απειλές απειλές στο περιβάλλον περιβάλλον περιβάλλον περιβάλλον περιβάλλον .
• Προστατεύουμε Προστατεύουμε Προστατεύουμε Προστατεύουμε Προστατεύουμε Προστατεύουμε Προστατεύουμε Προστατεύουμε ενεργητικά ενεργητικά ενεργητικά την την σωματική σωματική σωματική σωματική σωματική και ψυχική ψυχική ψυχική ψυχική ψυχική υγεία υγεία υγεία μας μας .Τα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά χρειάζονται χρειάζονται χρειάζονται χρειάζονται έναν κατά κατά τον δυνατόν δυνατόν δυνατόν δυνατόν δυνατόν υγιή ενήλικα ενήλικα ενήλικα ενήλικα ενήλικα δίπλα δίπλα δίπλα τους .Ταυτόχρονα Ταυτόχρονα Ταυτόχρονα Ταυτόχρονα Ταυτόχρονα η φροντίδα φροντίδα φροντίδα φροντίδα φροντίδα του γονέα γονέα για την την ατομική ατομική ατομική ατομική του υγεία θα λειτουργήσει λειτουργήσει λειτουργήσει λειτουργήσει και ως πρότυπο μίμησης μίμησης μίμησης μίμησης μίμησης μίμησης για τα παιδιά παιδιά παιδιά παιδιά για την την προάσπιση προάσπιση της της δικής δικής δικής δικής τους υγείας υγείας .
ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου Κ. Μαγκλάρα, Μ. Κυριακόπουλος, Ε. Λαζαράτου
Υπηρεσία Παιδιών Υπηρεσία Παιδιών Υπηρεσία Παιδιών Υπηρεσία Παιδιών Υπηρεσία Παιδιών Υπηρεσία Παιδιών Υπηρεσία Παιδιών Υπηρεσία Παιδιών &Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο Εφήβων, Κ.Ψ.Υ., Α΄ Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ, Αιγινήτειο Νοσοκομείο
….Ειρήνη είναι να χτυπάς την ….Ειρήνη είναι να χτυπάς την ….Ειρήνη είναι να χτυπάς την ….Ειρήνη είναι να χτυπάς την ….Ειρήνη είναι να χτυπάς την ….Ειρήνη είναι να χτυπάς την ….Ειρήνη είναι να χτυπάς την ….Ειρήνη είναι να χτυπάς την ….Ειρήνη είναι να χτυπάς την ….Ειρήνη είναι να χτυπάς την ….Ειρήνη είναι να χτυπάς την ….Ειρήνη είναι να χτυπάς την ….Ειρήνη είναι να χτυπάς την μπάλα όσο πιο δυνατά μπορείς μπάλα όσο πιο δυνατά μπορείς μπάλα όσο πιο δυνατά μπορείς μπάλα όσο πιο δυνατά μπορείς μπάλα όσο πιο δυνατά μπορείς μπάλα όσο πιο δυνατά μπορείς μπάλα όσο πιο δυνατά μπορείς μπάλα όσο πιο δυνατά μπορείς μπάλα όσο πιο δυνατά μπορείς μπάλα όσο πιο δυνατά μπορείς μπάλα όσο πιο δυνατά μπορείς μπάλα όσο πιο δυνατά μπορείς μπάλα όσο πιο δυνατά μπορείς έξω από το σπίτι ενός φίλου σου έξω από το σπίτι ενός φίλου σου έξω από το σπίτι ενός φίλου σου έξω από το σπίτι ενός φίλου σου έξω από το σπίτι ενός φίλου σου έξω από το σπίτι ενός φίλου σου έξω από το σπίτι ενός φίλου σου έξω από το σπίτι ενός φίλου σου έξω από το σπίτι ενός φίλου σου έξω από το σπίτι ενός φίλου σου έξω από το σπίτι ενός φίλου σου έξω από το σπίτι ενός φίλου σου με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και με την ελπίδα να σε ακούσει και να βγει παίξετε… να βγει παίξετε… να βγει παίξετε… να βγει παίξετε… να βγει παίξετε… να βγει παίξετε… να βγει παίξετε…
… Ειρήνη είναι … Ειρήνη είναι … Ειρήνη είναι … Ειρήνη είναι … Ειρήνη είναι … Ειρήνη είναι … Ειρήνη είναι … Ειρήνη είναι … Ειρήνη είναι να μπορείς να μπορείς να μπορείς να μπορείς να μπορείς να μπορείς να μπορείς πηγαίνεις κάθε πηγαίνεις κάθε πηγαίνεις κάθε πηγαίνεις κάθε πηγαίνεις κάθε πηγαίνεις κάθε πηγαίνεις κάθε μέρα στο μέρα στο μέρα στο μέρα στο μέρα στο σχολείο… σχολείο… σχολείο… σχολείο… σχολείο… σχολείο…

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 2022-23

postdateiconΚυριακή, 27 Φεβρουάριος 2022 09:15 | PDF | Εκτύπωση | E-mail

   Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

 Οι εγγραφές για την  ΠΡΩΤΗ (Α΄) τάξη του  Δημοτικού Σχολείου, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα γίνουν από 1-3-2022 μέχρι 20-3-2022.

Οι ενδιαφερόμενοι να εγγράψουν τα παιδιά τους  γονείς, μπορούν  να προσέρχονται στο γραφείο του Σχολείου τις εργάσιμες ημέρες και  ώρες (8:15  έως 13:00) κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης στο τηλέφωνο 2751062194 και λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης  για την πανδημία.

Φέτος εγγράφονται όσα παιδιά έχουν γεννηθεί το έτος 2016.

Απαιτούμενα δικαιολογητικά:   

Α.   Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα για τα στοιχεία του παιδιού (συμπληρώνεται στο σχολείο).

Β.   Βεβαίωση φοίτησης Νηπιαγωγείου (Θα την προσκομίσει το νηπιαγωγείο την 15η Ιουνίου)

Γ.   Το βιβλιάριο υγείας του παιδιού με τα προβλεπόμενα εμβόλια.

Δ .  Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) το οποίο δίνεται από το Σχολείο.        

Ε.   Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας του μαθητή (αντίγραφο του εντύπου Ε1 όπου φαίνεται η κύρια κατοικία με απόκρυψη των οικονομικών στοιχείων, μισθωτήριο κατοικίας, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΔΕΥΑΡΜ).

Προϋπόθεση για την εγγραφή του/της μαθητή/τριας είναι η μόνιμη κατοικία να βρίσκεται μέσα στον τομέα του σχολείου, Διομήδους (νότιο τμήμα), Περρούκα (νότιο τμήμα), Θεοφανοπούλου (δυτικό τμήμα), Μπελίνου (δυτικό τμήμα), Πολυγένους (δυτικό τμήμα, Γούναρη μέχρι την Πάροδο Γούναρη (βόρεια της Εφορίας).

Το  Α.Δ.Υ.Μ.  μπορεί να κατατεθεί στο Σχολείο μέχρι 15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

                                                                                                   Δρ. Μουσταΐρας Παναγιώτης                                                  

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΑ

postdateiconΣάββατο, 12 Φεβρουάριος 2022 10:50 | PDF | Εκτύπωση | E-mail
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΗΤΡΩΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
348 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
364 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
365 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
372 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
85 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
361 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
363 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
336 3ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
342 3ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
343 3ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
349 3ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
359 3ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
360 3ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
367 3ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
368 3ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
453 3ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
337 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
338 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
346 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
341 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
378 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
344 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
345 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
350 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
351 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
352 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
340 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
354 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
353 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
355 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
356 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
376 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
358 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
357 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
375 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
491 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
362 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
366 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
369 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
370 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
371 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
373 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
374 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
347 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Περισσότερα Άρθρα...
  • ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΩΔΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΡΓΟΥΣ
  • ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ 24/1/2022
  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ
  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

Σελίδα 1 από 44

<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο